تنهای تنهام9

تنها ترین تنهام

میخوام با این وبلاگ آدمایی مثل خودمو پیدا کنم

تنهای تنهام9

امروز بیشتر از همیشه تنهااام اخم درد و غصه تو وجدم رفته بدجور رفته انقدر  این درد زیاده که احساس میکنم قلبم در حاله سوختنه . از اینکه ندارم به کسی دردام و ترسامو بگم :( مریض شدم احساس درد دارم فکر کنم یا سرطان روده بزرگ یا سرطان استخوان بالاخره یکی از این دوتا هست گریه امروز عصر میرم دکتر ارتپد اخم دعا کنید هیچی نباشه . نه اینکه از مرگ بترسم از ذره ذره  آب شدن توسط این بیماری ها میترسم گریه از اینکه مادرم غصه بخوره میترسم گریه 

 

ایشالله به حق علی (ع ) و اولاد علی (ع) و مخصوصا امام زمان (عج ) 

هیچ فردی به این بیماری ها دوچار نشه یا اگه شده درمان بشه و کاملا خوب



نظرات شما عزیزان:

محمد485
ساعت14:08---20 بهمن 1392
بــــبـــخشیدیکم دیرجوابتونودادم مسافرت بودم
خب حالا هرچی هست من درخدمتم ایمیل بده
یانظربزار


㋡√•°ے נڅـ ـ ـتړ♔سـ ـ ـےب!لو♔•°㋡
ساعت23:40---9 بهمن 1392
آجی مگه من مردم
عزیز دلم من پشتتم حرفاتو خاصی ب من بوگو
الهی من فدات شم ایشالله ک هیچ مشکلی نداری


سعید
ساعت14:38---3 بهمن 1392
سلام.قشنگه حرفات.

کاترین.حس مبهم
ساعت12:00---23 دی 1392
چطوری ابجی
پاسخ: خداروشکر . ولی حالمو نمیدونم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:تنهاترین تنها,قصه من , آدمک چوبی , دلم تنگ است, ] [ 7:41 ] [ آیدا ] [ ]